poniedziałek, 20 czerwca 2011

Metamorfoza superNicol0001

]

Przed: Kokardy zazdroszczę ! Fryz może być, ale za to makijaż mnie powalił ! Starannie i schludnie.

Po: Użyłem chyba wszystkich cieni i kredek do oczu. Pomalowałem tylko dolną linę rzęs. Błyszczyk tylko na górną wargę, na dolną różowy kleksik. Jedna z moich ulubionych fryzur.





Przed: Bardzo fajnie "przerobiłaś" darmówkę Tribute. Wszystko pasuje kolorystycznie. Ja zrezygnowałbym z rajstop

Po: Oczywiście do czapki musi być inna fryzura i kokarda. Masz super ciuchy! Niektórych naprawdę zazdroszczę. Wydaje mi się , że fajnie to wygląda. Mam nadzieję, że mniej więcej się połapiesz.



PS. Po kliknięciu na obrazek powiększy się.

eyertydh





2 komentarze:

Nicole pisze...

hmmm ... fajnie że już zrobiona moja metamorfoza. Choć spodziewałam się że zrobi mi ją Hela. A co do mojego stroju on jest zrobiony w połowie... (Rajstopy są tam potrzebne żeby zasłonić sukienkę z tyłu.

supernicol0001

eyertydh pisze...

nawet jeżeli zrobiony w połowie to i tak ładny a o tych rajtuzach nie pomyślałem