wtorek, 21 czerwca 2011

Metamorfoza madajka


Przed: Noo, troszkę tego metalu tu jest... ale ja nawet lubię taki styl. Makijaż pod okularami może być.

Po: Spodziewałem się trochę więcej kosmetyków :). Ale skleciłem coś takiego . Oczy: Wszystkie kredki jakie masz i ciemny cień, Rzęsy pomalowane wydłużającym tłuszem & tylko górne rzęsy pogróbiającym tuszem.





Przed: Moim zdaniem ta darmowa "grochówka" jest genialna i zasługuje na pierwszy plan. Wybrałaś raczej bezpieczne zestawienie kolorów i kroi. + za to , że nie ma dodatków. Ich rolę wzorowao spełniają tatułaże.

Po: Dlaczego nie mam tej sukienki?! Biegnę do Bazaru. Jak by któś nie wiedział to maxi jest w modzie, a na stardoll jakoś mało takich spódniczek maxi. Są raczej do kostek.Dodałem do tego bluzkę z DECADES i trzy kamizelki. Wydaje mi się, że wkładanie długich sukienek może być ciekawą alternatywą dla spódnic maxxxxxi.


by eyertydh

Brak komentarzy: