poniedziałek, 2 maja 2011

Metamorfoza karolinapater1

Przed:


Nie podobają mi się brwi oraz kolor ust. Nierówno pomalowałaś policzki. Kolor brwi powinien miec taki sam kolor jak włosy. Reszta jest fajna, lubię taki styl.

Po:


Nie wypowiem się na temat koloru ust, ale nie miałaś żadnej pasującej szminki.
Żeby utrzymac jakąś równowagę dodałam dwie róże we włosy. Zmieniłam również kolor włosów.

Przed:


Na prawdę mi się podoba. Jestem wielbicielką stylu retro. Nic więcej nie mam do dodania.

Po:


Zrobiłam to co widac. Bardzo mi się podoba, jednak nie mam dziś głowy do wymyślania niczego fikuśnego.

1 komentarz:

klaudia99 pisze...

Cześć. Mam nadzieję że ktoś to przeczyta :)
Chciałabym metamorfozę ale nie za bardzo wiem gdzie się zgłosić.
A więc : Proszę metamorfozę bez hasła.Z ciuchami i makijażem.
Pozdrowienia śle misasia188