piątek, 29 kwietnia 2011

Noela26



Podoba mi się Twoja twarz, ale zmieniła bym nos i makijaż ust. Oczy pomalowane bardzo ładnie, wiem o co Ci chodziło z ustami ale nie udało Ci się niestety. 
Początkowo miał to być makijaż inspirowany ogniem, ale czerwony okazał się za bardzo różowy więc dodałam jeszcze kilka kolorków i wyszedł taki wiosenny. Zapomniałam pomalować ust i policzków, wybacz.
Nie podoba mi się. Na sukience masz gwiazdki a na rajstopach panterkę, za dużo tego! Buty mają nie udaną platformę i nie pasują kolorystycznie. Minus również za odkryte ramiona - jeszcze nie lato! 
Szkooda, że masz mało ubrań ale udało mi się coś stworzyć. Wyszło punkowe coś, ale nie jestem z tego do końca zadowolona. Strasznie podobają mi się te rękawiczki i nie mogłam ich nie użyć, niestety wchodzą na blazer. 

1 komentarz:

W i K i pisze...

zgadzam się z twoją opinią. bardzo fajne metamorfoza ale przed nie było żle