sobota, 5 marca 2011

politelyy




Przed: Fajny efekt. Bez zarzutów.
Po: Użyłam różowo-perłowego koloru. Narysowałam długą czarną kreskę i białą kredkę w kąciku. Usta pomalowałam pomadką w ciepłym odcieniu i błyszczykiem LUXE.





























Przed: Zastosowałaś modny kwiatowy wzór, Zmieniłabym na twoim miejscu buty. Ogólny efekt jest dobry.
Po  Również użyłam kwiatowy wzór. Do tego wysoka niebieska spódnica i żakiet z Elle.

Mam nadzieję, że podoba wam się metamorfoza.  Czekam na wasz opinie w komentarzach ;]

Edit: Dopiero po opublikowaniu metamorfozy zwróciłam uwagę, ze politelyy jest 2 na liście i przez przypadek zrobiłam metamorfozę nie tej osobie co tzreba. Przepraszam.

2 komentarze:

Gargamelcia♥ pisze...

Makijaż podoba mi się przed,ale strój po jest przecudowny ;p

Kinga . pisze...

metamorfoza super ;)