czwartek, 3 marca 2011

Metamorfoza botakchce

 PRZED: Śliczny makijaż, świetnie pomalowałaś policzki. Kolor włosów i umiejscowienie pieprzyka mnie trochę drażni, ale pasuje do Twojej stylizacji.
PO: Pierwszy raz malowałam te oczy , i myślę że nawet dobrze mi wyszło. :D , ok , na powiece jest czarny , zielony i biały cień, na policzkach lekko różowy , a na ustach hmm ... ciemno zielony wpadający w szarość. Zmieniłam włosy i ich kolor, i pomalowałam na czarno brwi.

PRZED: Strój fajny, bardzo mi się podoba, tylko coś mi ta torebka tutaj nie pasuje.
PO: O dziwo jestem z tego zadowolona, 3 bluzki i sukienka, 2 pary spódniczek , 3 pary rajstop, i dwie pary butów. Do tego żakiet, i naszyjnik z krzyżem.

2 komentarze:

honeyy pisze...

Ładna metka :)

Klaudia pisze...

Dzięki za met :3 Makijaż bardzo mi się podoba, kolorystyka jest świetna :D Co do stroju nie przepadam za tworzeniem stylizacji z udziałem tej spódnicy mimo wszystko prezentuje się ładnie c:

botakchce