wtorek, 1 marca 2011

madajka







































Przed: Efekt jest całkiem OK, ale zmieniłabym kolor brwi, ponieważ nieestetycznie wyglądają rude wlosy do brązowych włosów.

Po: Nie widać dużej różnicy, ponieważ masz mało kosmetyków. Użyłam czarnej i białej kredki, dwóch maskar,  jasnej pomadki i różu.Do tego modna kokardka ;]





























Przed: Jakoś nie czuję tego zestawu. Spódnica do tuniki nie za dobrze wygląda. Buty też są z innej bajki.

Po: Nawiązując do kokardki na włosach wybrałam tą sukienkę  z DKNY. Do tego rajstopy i proste obcasy.

Mam nadzieję, ze metamorfoza wam się podoba. Powiedźcie w komentarzach która wersję wolicie, Przed, czy Po :)

2 komentarze:

bubel-96 pisze...

[...]zmieniłabym kolor brwi, ponieważ nieestetycznie wyglądają rude wlosy do brązowych włosów.
:P Włosy nie pasują do włosów xd?

Obie wersje makijażu mi się podobają, ubranie lepsze jest "po"

madajka pisze...

haaah ... się nie dziwie ! wtedy nie miałam totalnie weny ! :< czy mogłabym prosić o jeszcze jedną metamorfozę?