wtorek, 22 marca 2011

Gosia_59


Oczy za mocno pomalowane, cienie nałożone na siebie, nie współgrają ze sobą. Policzki nie równo pomalowane. Włosy mało oryginalne. Brwi za wysoko.
Mój makijaż je wiosenny, lżejszy od twojego.Nie malowałam rzęs, ponieważ nie lubię ich w tych oczach. Policzki delikatnie muśnięte różem, usta pozostawione w spokoju.
Nie podoba mi się, nic do siebie nie pasuje.
Twoja szafa składa się głównie z darmówek, które do siebie ni jak nie pasowały.  Chciałam stworzyć coś denimowego, ale nie mogłam znaleźć u Ciebie zwykłych jeansów. Chciałam również stworzyć jakieś platformy, ale że nie miałaś, zrobiłam rzymianki na płaskim (masz szczęście, że bity na płaskim teraz są modne). Torby interesującej też nie miałaś, więc jako jedyny dodatek dałam Ci okulary do ręki.


P.S. 
Nie wiedziałam, że Hela też robi Ci metamorfozę, dlatego masz dwie. c;

Brak komentarzy: