piątek, 25 marca 2011

Agilka

Za dużo różu brak przejścia w kolorze cieni.Podobają mi się te usta i kocham tą fryzurę! 
Zrobiłam makijaż w odcieniach brązu, ale żeby nie było za bardzo jednolicie dodałam odrobinę fioletowej kredki na dole oka. Nie użyłam też już nudnego i przestarzałego czarnego tuszu do rzęs lecz szarego. 
Tutaj macie kosmetyki których użyłam do tego make-up'u:




Ten blazer i te spodnie spotkałam już chyba u każdego. Mało w tym kreatywności i wkładu własnego. Poza tym nie zakłada się chusty i butów z tego samego materiału gdyż to nie wygląda najlepiej. Dziwi mnie tez dlaczego do tej fryzury założyłaś kapelusz??
Moja stylizacja jak zwykle wyszła czarna. Założyłam Ci skórzaną spódnice, hit tej wiosny. Nie ma co tu opisywać, sami zobaczcie z czego to stworzyłam: 


1 komentarz:

hela ♥ pisze...

Śliczny makijaż. <3333