czwartek, 11 listopada 2010

Metamorfoza MissAnna9977

PRZED: Makijaż jest zrobiony na szybko, nie podoba mi się. Włosy są super, kolczyki mogą być.
8/10
PO: Na usta dałam 2 szminki, na powiece: kredka do oczu, którą rozmazałam, jasno różowy cień, i biały. Na rzęsach tusz, wygrubiający i wydłużający, na policzkach puder takiego samego koloru jak cień na powiekach, czyli jasno różowy. W uszach różyczki - wkrętki, które dodają dziewczęcości dollce.
PRZED: Nie podoba mi się, ponczo jest brzydkie, rurki są ok, a buty mogłaś zastąpić kozakami z Miss Sixty, bo widze że takowe posiadasz. Brakuje mi jakiejś torebki, lub jakiego kolwiek dodatka.
2/10
PO: Starałam się aby stylizacja pasowała do makijażu, i chyba mi to trochę wyszło. Sukienka z kalendarza robi jako bluzkę, dół sukienki przykryłam czarną klasyczną spódniczką, pod którą dodałam lekką , przewiewną spódniczkę z DKNY. Buty to połączenie dwóch par, do tego czerwona torebka, i łańcuszek.
Podoba się ?

5 komentarzy:

MissAnna9977 pisze...

tak, bardzo fajnie ;)
Dzięki ;)

MissAnna9977

Anonimowy pisze...

Brzydkiee ;|

Miranda1227 pisze...

łe lepsze przed niż po

Anonimowy pisze...

Po pierwsze krzywo pomalowałaś usta1A po drugie ty sie w ogóle dziecko znasz na modzie???Bo jakoś nie wygląda!
Buahh!Żal!

Anonimowy pisze...

nie zgodzę się z przed mówcą - zna się na modzie ale rzeczywiście przed było ładnije :/