czwartek, 4 listopada 2010

Metamorfoza czeresnie

PRZED: Włosy są za wysoko, i nie masz żadnego makijażu.
+ za ciekawy wyraz twarzy
5/10
PO: Nie miałaś dużego wyboru kosmetyków, bo tylko tusz i czerwona szminka.
Więc, rzęsy pomalowalam, zmieniłam włosy i ich kolor i dodałam kolczyki.
PRZED: Nie podoba mi się, darmowa sukienka przypominająca worek, buty które całkowicie nie pasują, i nie ma dodatków.
1/10
PO: Ubrałam Cię w śliczną, zieloną sukienkę. Dałam zwykłe czarne szpilki z odkrytymi palcami, perły, i torebke która mi tutaj za bardzo nie podoba, ale inna nie pasowała.
Podoba się ?

1 komentarz:

Nicole pisze...

ładnie. tylko jakoś ta sukienka ja poszerza.

Mam pytanie .

Możesz mi zrobić małą metamorfozę.

nie mam problemu z ubiorem czy wyglądem ale chciałabym zobaczyć twój sposób ubrania mnie itp.
Taki mały teścik .

chce zobaczyć jak bym wyglądała na twój sposób.

nick : scharonn23