wtorek, 26 października 2010

Metamorfoza kiczka1998

 PRZED: Jednym słowem nie podoba mi się, kocie oczy to zły wybór.
Sztucznych rzęsów jest za dużo , i sie zastanawiam dlaczego masz kolczyk we włosach ? Usta są pomalowane za jasno, dają efekt blachary przy tym kolorze skóry.
2/10
 PO: Usta pomalowałam błyszczykiem, oczy eye-linerem, kredką, i dwoma tuszami, powieki pomalowałam białym i niebieskim cieniem, włosy spiełam w zgrabnego koka i dodałam opaskę.
Podoba się ?
PRZED: Jest fajnie, ale ja bym zastąpiła kurtkę jakąś bluzką, i dodała np. torebke.
8/10
PO: Bluzka od Ewy Minge , Na to pasek z kokardką, legginsy z motywem krowy, czerwone botki, brązowa torebka i kurtka.
Wiem że kolory się mieszają, ale wg mnie to ładnie to wygląda.
Podoba wam się ?

3 komentarze:

krytyczna pisze...

"Sztucznych rzęsów"... Helu, skarbie ty moje :D Nie odmieniamy "rzęsów", tylko "rzęs".

a metamorfoza mi się podoba :)

hela ♥ pisze...

a tam.
XX DD

kiczka1998 pisze...

nie podoba mi się ,a kolczyk się musiał przesunąć