czwartek, 2 września 2010

Metamorfoza Natalejdi1

PRZED: Wszystkie kolory które masz na twarzy + dodatek, czyli kolczyki nie pasują do siebie za bardzo kolorystycznie. Makijaż mogłaś przykryć jeszcze białym, wtedy kolory złączyły by się jakoś, a co najważniejsze były by jaśniejsze. A kolczyki same w sobie są ładne, ale tutaj nie pasują kolorystycznie. I trochę ta kreska mi sie nie podoba którą zrobiłaś eye-linerem, zresztą 2 oko jest bez niego. ; /
5/10
PO: Powiekę najpierw pomalowałam śliwkowym, a potem jaśniejszym fioletowym, pół oczka. xd pomalowałam czarną kredką a pół fioletową, dodałam pogrubiający tusz. Chciałam pomalować usta ale masz jedną szminkę a w niej skojarzyłaś mi się z plastikiem. ; // Dodałam jeszcze kokardę w stylu Gagi, wg mnie pasuje do tej fryzury. ; DD
PRZED: Nie podoba mi się, od kiedy do sukienki nosi się spodnie? Chyba że to tunika, ale tuniką jej nie można nazwać, buty mi sie nie podobają, a gitarka gdyby nie miala napisu camp rock byla by super.
5/10
PO: Bardziej na lato, ale niestety jest już jesień. :(
Nie wiem dlaczego, ale brakuje mi w tym stroju, czegoś. może torebki ? dokup sobie jakieś.

Brak komentarzy: