niedziela, 26 września 2010

Metamorfoza kasiag10

PRZED: Za dużo tutaj wszystkiego. Wg mnie. gdybyś zdjeła wszystkie ozdoby z twarzy i zostawiła np. jedną kokardke było by super. no ale tak to nie zabardzo.
1/10
PO: Zmieniłam fryzurę i zostawiłam jedną kokardke, usta pomalowałam szminką po środku, i zrobiłam czarno biały makijaż.
Podoba się ?
PRZED: Jest lepiej niż w makijażu bo , wszystko mi pasuje, Tylko następnym razem legginsy załóż pod buty. :)
9/10
PO: Ubrałam cię myśle w twoim stylu, ale usunęłam dodatki. Bo wg mnie ta kamizelka na bluzce jest wystarczającym dodatkiem. Całość utrzymana jest w barwach czarno-białych.
Podoba się ?

2 komentarze:

19sandi08 pisze...

Nooo nezle :))

GDzie się zgłosić do metarmofozy ?
Bo chce sie zgłosić.

MiisCherryLady7

hela ♥ pisze...

Wyżej masz zakładke Metamorfozy zgłoszenia.